Jak otrzymać Linię Pożyczkową
W jaki sposób mogę wnioskować o Linię Pożyczkową?
Wniosek o Odnawialną Linię pożyczkową możesz złożyć przez Internet. Wejdź na naszą stronę internetową www.banknot.pl i na suwaku strony głównej wybierz kwotę Odnawialnej Linii Pożyczkowej, którą jesteś zainteresowany.
Pamiętaj że nasza Linia Pożyczkowa przyznawana jest na okres 4 miesięcy, więc nie ma potrzeby wyboru okresu spłaty.
Po kliknięciu na przycisk Weź pożyczkę postępuj zgodnie ze wskazówkami na kolejnych stronach Wniosku.
W jaki sposób mogę potwierdzić numer rachunku i zweryfikować swoją tożsamość?
Aby potwierdzić numer Twojego rachunku bankowego oraz tożsamość możesz wybrać jedną z poniższych metod:
• |
Szybka Identyfikacja to najszybszy, darmowy i bezpieczny sposób weryfikacji Twojego rachunku bankowego oraz potwierdzenia Twojej tożsamości bez konieczności wykonywania Przelewu Weryfikacyjnego |
• |
Przelew Weryfikacyjny to przelew z Twojego rachunku bankowego na kwotę 1 zł za pośrednictwem usługi BlueCash. Po weryfikacji rachunku bankowego kwota 1 zł jest zwracana na rachunek bankowy, z którego wykonano przelew |
Co to jest Szybka Identyfikacja?
Bezpieczna metoda weryfikacji Klienta wykorzystywana zarówno przez banki jak i inne instytucje finansowe. Szybka Identyfikacja to najszybsza metoda potwierdzenia Twojej tożsamości, która umożliwia nam jednorazowe pobranie informacji oraz Wyciągu z należącego do Ciebie rachunku bankowego. Dzięki temu możemy potwierdzić, że jesteś właścicielem podanego rachunku bankowego oraz uzupełnić analizę Twojej zdolności i wiarygodności kredytowej.
Połączenie z Twoim rachunkiem bankowym jest zabezpieczone przy użyciu najnowocześniejszych metod szyfrujących, a używane przez nas certyfikaty SSL dają Ci pewność, że przesyłane dane są bezpieczne i niemożliwe do przechwycenia przez nieuprawnione osoby.
Pamiętaj, że na żadnym etapie Szybkiej Identyfikacji Twoje dane logowania nie są nigdzie zapisywane i nikt nie ma do nich dostępu. Zarówno w trakcie, jak i po zakończeniu weryfikacji nie możemy zmienić żadnych informacji, ani wykonać jakichkolwiek transakcji na Twoim rachunku.
Jeśli chcesz wybrać inną metodę weryfikacji, możesz skorzystać z opcji Przelewu Weryfikacyjnego 1 zł.
Co to jest Przelew Weryfikacyjny?
Przelew Weryfikacyjny służy do potwierdzenia Twojego numeru rachunku bankowego oraz tożsamości.
Przelew wykonywany jest przez Ciebie z Twojego rachunku bankowego na kwotę 1 zł. Proces odbywa się automatycznie podczas składania Wniosku za pośrednictwem usługi BlueCash i zwykle trwa do kilkudziesięciu sekund.
Po weryfikacji rachunku bankowego kwota 1 zł jest zwracana na rachunek bankowy, z którego wykonano przelew.
Czy muszę posiadać rachunek bankowy?
Tak. Pamiętaj, że rachunek bankowy musi należeć do Ciebie oraz musisz być jego jedynym właścicielem. Nie akceptujemy rachunków w SKOK.
Jakie dokumenty są wymagane aby otrzymać Linię Pożyczkową banknot.pl
Aby otrzymać Odnawialną Linię Pożyczkową banknot.pl wystarczy Twój dowód osobisty, telefon komórkowy oraz numer Twojego rachunku bankowego. Nie wymagamy żadnych zaświadczeń o zarobkach.
Czy muszę podpisywać Umowę?
Tak. W banknot.pl masz możliwość udzielenia zgody na podpisanie Umowy w Twoim imieniu przez pełnomocnika. Zgodę wyrażasz podczas składania Wniosku o udzielnie Odnawialnej Linii Pożyczkowej.
Czy mogę mieć więcej niż jedną Linie Pożyczkową banknot.pl?
W danym okresie możesz mieć aktywną jedną Odnawialną Linię Pożyczkową.
Czy mogę zwiększyć kwotę przyznanej Linii Pożyczkowej?
Tak, ale to zależy od Twojej zdolności kredytowej oraz historii płatności w ramach przyznanej Linii Pożyczkowej. O możliwości zwiększenia kwoty przyznanej Linii Pożyczkowej poinformujemy Cię za pomocą wiadomości SMS.
Kiedy mogę się ubiegać o kolejną Odnawialną Linię Pożyczkową?
Po zaksięgowaniu na naszym rachunku ostatniej spłaty w ramach Odnawialnej Linii Pożyczkowej możesz wnioskować o kolejną Linię Pożyczkową banknot.pl
Jak szybko otrzymam decyzję o uruchomieniu Odnawialnej Linii Pożyczkowej?
Dokładamy wszelkich starań, aby przekazać Ci decyzję o przyznaniu Linii Pożyczkowej jak najszybciej. W wyjątkowych przypadkach przekażemy Ci informacje następnego dnia roboczego.
Czy otrzymam informację o odmowie przyznania Odnawialnej Linii Pożyczkowej?
Tak, zawsze informujemy naszych Klientów o wyniku weryfikacji wniosku o Odnawialną Linię Pożyczkową.
Dlaczego nie udzielono mi Odnawialnej Linii Pożyczkowej?
Nasza ocena zdolności i wiarygodności kredytowej Klientów bierze pod uwagę wiele czynników. Nie możemy zagwarantować że wszystkie Wnioski zostaną rozpatrzone pozytywnie.